Kaksi ja puoli tuntii plus aamuyölliset?? uurastukset mukaan lukien oon ollut suht ahkera tänään. Niin.. yöllä en saanut nukuttua kun unirytmi on aivan sekaisin. Aamupäivällä sitten nukuin yön unet tai noin puolet siitä. Suht virkeä oon kun on vetänyt kahvikaakaota ja colaa. Tuli jopa huono olo. Liikaa kofeiinii?? Nyt sitten päivitän plokia ja syön jämiä mut ei se haittaa. Toivottavasti pian rahavarat paranevat ja mä pääsen.. maksamaan velkoja huohh! HUOHH!! Mutta eipä voi mitään ite oon velkani ottanut ja nyt se riivitään selkärangasta. Syksyn tullen on luvassa kyllä kaikenlaisia työurakoita ihan näin virallisesti ja meikäläisen sikariboxi..mitä todennäköisimmin alkaa tursuamaan ja pullottamaan rahhaa. Lisäksi yön unettomina tunteina päähän pälkähti kirjallisia juttuja. Nyt mitä tänne kirjoitan voisin kirjoittaa kirjaa ja alottaa vaikka uuden. Mutta EIII..tänne sitä vaan pitää tulla päivittää plokii. Kirjoitusinspiksen tuhlausta at the öhh this moment..ei kai nyt muuten? Eihän tätä turhan päivästä pälätystä meikäläisen niiinn mielenkiintoisesta elämästä muuten jaksaisi tänne kirjoittaa. Pitää vaan tämä into ja energia suunnata tärkeimpään kohteeseen. Maalauksen osalta oon toiminut ja sitten kirjoittamaan.

"lifeisfullofpommacmatti"