Jeap.. mökiltä tultiin. Pääsipä veneilee ja polttaa kasvonsa. Sitten tulikin sademyräkkä joka pisteli kasvoja kun mooottorivene kulki halki aallokon täysillä. Viileä tuuli puhalsi. Meren lämpötila tiistaina oli +11,5 Tammisaaren saaristossa ja vesi jopa houkutteli uimaan. Mutta eipä tultu uitua kuitenkaan. Olisi saanut lähteä talviturkis pois. Ei oo hillerinturkiksen verosta mutta melkein ainakin pieninä määrinä. Oravanturkista olisi mökillä kyllä ollut tarjolla kun mummo kesyttänyt pähkinöillä..toisin kuin eräs BJ Ja Mälli vaahtokarkeilla puistossa Stadilaisia puisto-oravia.
Näin keskiviikko vaihtuu iltaan. Surullinen trumpetti soi. Sauna lämpiämässä. Kesä.. voi pojat.. kesä se on tulossa
.
"matti"
Kommentit