Viime yönä näin unta että olin pienellä boaatilla jäämerellä. Ei ollu kylmä vaan omituisen lämmin. Kalliosaaria ja jyrkkiä rantoja. Sitten olinkin kanootilla jollakin järvellä melomassa. Pian sen jälkeen olin autossa jossain päin maailmaa. Hmm matkaunia? Kaipuuta ulkomaille? Kyllä.. luulen niin. Hyvä olis päästä kerran vuodessa ulos SUOMESTA.

Eräästä tytöstä kuului vaikka luulin että lopetti. Ei tainnu ruoho olla vehreämpää aidan takana? Hehe.. noo katsotaan kun mailaan hänellä. Whats happened now? Ei tainnu kuitenkaan olla täysin tyytyväinen meikäläisen faceen.. mutta katsotaan nyt.

Hitto tota teetä tulee ryystettyy. Jos juo pelkäästään pitkälti vihreetä teetä.. niin ei se ainakaan epäterveellistä ole. Jos jättää kerman ja sokerin pois. Vähän oon sokeria nykyjään laittanut. Ja sitten kun juo mustaa teetä voi laittaa maitoakin. Vihreä tee..hiukan sokerilla tai ilman tai hunajalla = janojuoma..ruokajuoma. Musta tee. Maidolla, sokerilla tai hunajalla =ns jälkiruokatee meikäläiselle. Kofeiinii pitää löytyy että aadeehoodeeceedee pääsee käyntiin. Sisäinen moottori?

Täytyy laittaa kamaa huutonettiin myyntiin. Ilmakivääri..käyttämätön. Kuus leffaa. Pari kiinalaista ruukkuu. Elefanttiruukusta en haluu luopuu.. se on niin hieno. Se on mun partsilla tuhkiksena tupakkaa polttaville kävijöille. Kyllä sille parempi juttu pitää keksii. Enkä halua luopuu jade patsaista..ja niiden keskellä olevasta kulhosta? Joku ihme Kiinalainen systeemi..sananmukaisesti. Ja silkkisolmiot.. ne mun mun mun. Kerrankin jotain aidosti ökyy.. YEEEAAHHH.

Ja karhu sekä pöllöfetissi.. niistäkään en luovu vaikka tilaa vievät. Ne on lahjoja.Niistä ei luovuta. Ne kyllä sopis paremmin mökille. Nii..fetissistä.. fetissihän on patsas,jumalkuva,palvonnan kohteena oleva veistos..ainakin väli-amerikassa. Jep oon lukenut Tinttiiii.. Mutta tuo kyllä pitäisi tarkistaa wikipediasta sillä en halua puhua potaskaa enkä mitä sylki suuhuni tuo.

Remppa jatkuu..veistospohjat tekemättä. Olisi niin hyvä valaa rautatanko jalustan sisään suoraan ettei tartte jälkeenpäin porailla. Ja toi tuttu remppaäijä sano että vois lähtee tekee puukkoja metallipajalle jollekin koululle. Mä haluaisin tehdä samurai-miekan.. nyt kun ollaan NIIINN.. Japanilaista tatskaa myöte. No metallitöitä nyt kuitenkin..

Too much coffeine..oon täpinöissäni..

"coffeine-matti"